Stavanger ♥

 
 
 
 
 
 
 
 
Här kommer en hälsning från Stavanger!
Jag ville vidga mina vyer och se något nytt så beslutade mig för att flytta till Mellomgata frågan är vart i värden ligger den? Jo i Stavanger i Norger ! en mycket liten mellangata med vårt lilla vita hus på. Men ändå går man lätt vilse här, för nästintill alla hus är vita trähus så svårt att hitta. Men bor i en stuga med 4 andra roomies och det är riktigt kul! 3 tjejer och en stackars kille mitt i hönsgården, men tror han trivs riktigt bra med de!
 
Vad är det nu jag gör här i Stavanger då?  Självklart som alla andra svenska är jag så klart här för att arbeta och tjäna en endel kosing. Har därför fått jobb på Accesorize som butiksansvarig och komunikatör ett riktigt kul arbete, med härliga arbetskamarater och underbara norska kunder! var lite fundersam över hur det skulle gå med språket när man flyttade hit men det funkar kjempe bra! snakke nestan bare norsk på jobb så kommer in i det fort. På dem få timmar jag inte arbetar så är jag ute i den norska naturen och andas frisk luft bor precis vid havet så blir mycket härliga promenader. Enda naktedelen med just stavanger är att jag inte förrens jag kom hit fick reda på att de är typ europas regnigaste ort...men finns ju inget dåligt väder! 
 
Stavanger i säg är en mycket mysig och vacker stad uppföljning på de kommer så småning om. Nu vankas det sängen för upp tidigt och ta morgonpromenaden i mån.♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0